
צפיתי היום בהרצאה המרתקת של דוקטור לילי שעשוע בראש"לצ .הנושא אופטימיות זה שם הסיפור .מצגת נפלאה וברורה ,הומור ,רהוטה ,בעלת ידע רב המגובה במחקרים .מרגשת ,ממליצה ללילי ש להרצות במסגרות נוספות בראשון ."מגדים " "לגלות תרבות "מתנסים ועוד .היינו קבוצה גדולה של חברות וכולנו יצאנו עם תחושה טובה ומעצימה . יישר כוח
צפיתי היום בהרצאה המרתקת של דוקטור לילי שעשוע בראש"לצ .הנושא אופטימיות זה שם הסיפור .מצגת נפלאה וברורה ,הומור ,רהוטה ,בעלת ידע רב המגובה במחקרים .מרגשת ,ממליצה ללילי ש להרצות במסגרות נוספות בראשון ."מגדים " "לגלות תרבות "מתנסים ועוד .היינו קבוצה גדולה של חברות וכולנו יצאנו עם תחושה טובה ומעצימה . יישר כוח
